Subject: Kaubandus-Tööstuskoja täiendav pöördumine seoses ettepanekutega tõsta teatud maksuvabasid piirmäärasid
From: "Marko Udras" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Feb 2024 16:22:09 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kaubandus-Tööstuskoda pöördus selle aasta jaanuaris Rahandusministeeriumi
poole ettepanekutega tõsta välislähetuse päevaraha maksuvaba piirmäära
ning isikliku sõiduauto kasutamise hüvitise maksuvaba piirmäära. Lisaks
tegime selle aasta veebruaris ettepaneku tõsta töötaja tervise
edendamiseks tehtavate kulutuste maksuvaba piirmäära ning täiendada
tervise edendamiseks tehtavate maksuvabade kulutuste nimekirja.

Saime 23. veebruaril Rahandusministeeriumilt vastuse, et
Rahandusministeerium on nende piirmäärade tõstmise vajadusest teadlik ning
püüate kõnealuste piirmäärade muutmise analüüsi läbi viia esimesel
võimalusel ning seejuures võtta võimalusel arvesse ka meie ettepanekuid.
Saadud vastusega seoses esitame Rahandusministeeriumile täiendava
pöördumise.

Parimate soovidega

Marko Udras
Poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda

E-post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

+372 604 0070

 <https://www.koda.ee/>

 <http://www.koda.ee/> www.koda.ee    <http://www.ettevotluskonkurss.ee/>
www.ettevotluskonkurss.ee    <http://www.estonianexport.ee/>
www.estonianexport.ee    <http://www.enterprise-europe.ee/>
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>
<https://www.linkedin.com/company/ecci/mycompany/>
<http://www.enterprise-europe.ee/>  <https://een.ec.europa.eu/>